Tisdag

Idag har jag jobbat 12-16 och ska jobba i morgon 9.30-15.30, samt torsdag 13.15-18.15. Skönt att ha lite jobb måste jag säga!
Har iaf varit riktigt lugnt på jobbet idag, inge mkt folk att skryta om direkt, riktigt tråkigt när man inte har så mkt att göra.. Men jag hoppas på mer folk i morgon och på torsdag :)

Sitter och funderar på om jag ska ha kvar mitt supermario tema eller om jag ska hitta på något annat att göra.. Kan inte riktigt bestämma mig om jag tycker det ser bra ut eller inte.. I-landsproblem! :P Ähh, får se vad jag gör med det.

I helgen vet jag inte riktigt vad man ska göra, T ska ut med sina kompisar. Jag tänker inte sitta hemma o bara tråka för mig själv så jag ska höra runt lite o se vad mina kompisar ska göra, om några ska ut eller nått annat skoj.

Nej nu ska jag fortsätta se på unga mödrar. Tudels!


jag förstår det, men nu e d klart o d vart jättefint =) e du duktig i ps?

2009-11-03 // 18:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback