Skor

Idag har det varit ännu en slapp dag, ringde pappa i morse då jag vaknade o frågade om jag fick låna kexet lite o de gick fin fint. Så han kom o hämtade mig i sin lastbil o for upp på hans jobb så tog jag kexet och åkte upp på Kläddax för att kolla efter vinterskor, hittade dock inga. Fanns många fina stövlar men det var bara vanliga stövlar utan något varmare foder. Så jag har fortfarande inga vintersko.. Baah! Hittar inga som jag riktigt faller för denna säsong..
Gick även på klädavdelningen och kollade på varenda ställning för damer, alltså ungdomsställningarna. Men hittade inget där heller som föll mig i smaken.

I morgon så ska jag jobba som sagt, jobbar heldag så jag börjar 9.15 och slutar 18.15, skönt att veta att man tjänar rätt så bra med pengar dessa långa dagar. Får verkligen hoppas på att det börjar komma mer folk nu när dom fått lön. Är ju löning i morgon och vissa fick den ju den 25:e, så liiite drag borde det ju vara iaf :)

Nej nu ska jag fortsätta se på Generation fett och sedan sova. Tudels!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback