Scrubs

Idag skulle jag o mamma gå o vaccinera oss men så när vi kom dit så var vaccinet slut. Jag som gått o gruvat mig lite halvt för det hela dagen, men men får bli en annan dag då dom fått in mer. Efteråt så åkte vi upp på ICA Remsele där jag skulle handla en heldel mat, så skönt att ha någon som skjutsar en då det blev flera påsar. Efter ICA så åkte vi en sväng på Skattkistan o kikade runt, köpte några lådor att förvara mat i och lite toagrejer. Sedan så släppte mamma av mig hemma där jag genast började laga en stor omgång av köttfärssås och fördelade det i mina 8 små lådor som jag sedan frös in. Nice!

Kring halv sex så kom T ner och vi har sett lite film och på tv. Haft bara en slapp myskväll :) Han ska komma ner i morgon med någon gång.

Fick veta en glad nyhet idag, jag har jobb fram till nyår. En halvtidstjänst iaf så det är såå skönt att veta att man har lite jobb framöver och framför allt så får jag in pengar. Sweet! Så i helgen så jobbar jag fredag-lördag och söndag då det är skyltsöndag. På lördag då vi alla affärer stängt i gallerian så ska den julpyntas, blir nog skojigt :)

Nej om man ska försöka komma i säng så man har en liiiten chans att somna i tid i morgonkväll. Sitter för tillfället och kollar på Scrubs, min absoluta favorit serie, kan se det hur många gånger som helst! Blir aldrig less på det, lika roligt varje gång.
Natti!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback