Måndag

Idag har jag inte haft så himla mkt för mig. I morse så tog jag det bara lugnt och plockade bort lite grejer här hemma. Sedan kl 14 så började min tvättid och höll på med det till kl var kring 17, hade alltså en timme till på mig men jag var klar innan så de var skönt! Sedan kring 18 så kom min älskade T och var bara här någon timme och sedan började han tok nysa så han fick gå hem igen. Vill inte riskera att bli sjuk nu då jag har lite jobb iaf. Kändes taskigt att han fick gå men inte värt de att bli sjuk.

I morgon ska jag på AF för någon information om UGA, min period går snart ut så jag måste dit o visa att jag är där så jag kan få något nytt. Så kl 10 i morgon ska jag vara där, pappa är snäll och ska skjutsa dit mig. :) Guld värt då jag hörde att det ska regna i morgon?!

Nej nu ska jag hoppa in i duschen och sedan ringa min T o sedan försöka sova till lite Scrubs :) Natti natti.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback