Jobb

Idag har jag ju jobbat som sagt, en så jävulskt lång dag har det varit. Väldigt lugnt och pissväder, vilket nog bidrog till det lugna tempot. Jobbar ju 9.15-18.15 i morgon med så jag hoppas veeeerkligen det är mer folk för man håller på att klättra på väggarna som det har varit nu de sista gångerna jag jobbat. Hugga!

När jag kom hem så hade T tagit sig in i lägenheten och låg o slappade på min soffa den slöisen ;) Han bad mig ringa då jag slutat så han skulle komma ner då, så ringde jag o sa det o tyckte att det var något lurt. Alldeles vis Djupökiosken så slog de mig att han kanske redan är hos mig eftersom att han var så seg på telefonen o aldrig gick "hemifrån". Så var han ju här redan.
Käkade min matlåda jag gjort igår till middag, korvstroganof och ris, mumma! Sen har det bara varit slapp resten av kvällen. T gick hem vid 9 för att se någon fotboll eller om det var hockey, lyssnade inte så noga ;P

Nu ska jag snart lägga mig i sängen och bara slötitta på tv tills jag somnar. Har varit död de 2 dagarna jag klivit upp, har tappat allt som heter rutiner då det gäller att kliva upp tidigt på morgonen..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback