Inventering

Idag har dagen rullat på bra, klev upp 7.15 i morse och började jobba 8.30. Var bara att hänga av sig jackan då man kom och ta fram scannern. Har inventerat hela dagen, tiden har gått snabbt som tur är men fy tusan vilket jobb. Scanna varenda skokartong, ni kan ju tänka er hur många de finns på en skoaffär :P Självklart skulle datasystemet börja krångla, det är alltid nått med datorn precis då vi ska göra nått viktigt. Men tillslut så löste det sig, som tur var!

Ikväll blir det bara slappt, har sprungit upp och nedför stegar idag så jag förtjänar att ta det lugnt.
Men så i morgon måste jag iaf på skit AF, för att få en underskrift på mitt papper för att få pengar. Lär väl inte vara så givande på AF, de är det ju aldrig så.

Nej nu ska jag kika på lite tv.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback