Helgum

Har nyss gjort mig i ordning och nu väntar jag på att klockan ska bli 13, då ska jag Ann-Louise, Peter och lilla Kevin åka till Helgum där det blir middag lite senare. Nu ska jag allt ta igen allt mys och gosande med den lilla plutten, han har sovit och varit sjuk då jag hälsat på. Så nu jäklar ska det bli mys för hela slanten :)

Inatt så sov T här igen och vi hade riktigt fredagsmys, vi såg på Idol och käkade lite popcorn o chips. Slappade i soffan hela kvällen, som man ska göra en fredagskväll! Gick väl o la oss kring 1 och T klev upp strax innan 8 då han skulle iväg på jakt med sin farfar. Jag låg där emot o sov till kring 11, sååå skönt!

Sesam har fått ett litet sår på en trampdyna på den högra baktassen, jag hoppas det försvinner av sig själv. Min lilla tissemiss, han verkar inte ha ont eller så. Han går helt normalt och han haltar inte då han går o den är inte svullen. Får se om det försvinner av sig själv om några dagar eller hur vi ska göra. Hoppas man inte behöver åka till vetrinären o få en stor räkning bara. Nej jag håller tummarna för att han ska ha en läkt trampdyna om några dagar :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback