Fredagsmys

Inatt så sov min T här, han Henke o jag såg på massa film igårkväll så Henke for väl hem kring 1. När vi vaknat så satte vi oss o kikade på lite tv och sedan gick T hem. Jag började med att ta en dusch och sedan så tog jag fram snabeldraken och for runt med den här hemma. Efter det var det bara att ta tag i mitt enorma diskberg, men nu så är det gjort och de är riktigt skönt!
Sitter och kikar lite på tv och väntar på att pappa o Sara ska komma, ska få en annan snabeldrake av pappa o en hålslagare som jag har behövt ända sedan jag flyttade in här. Så drygt med en massa papper som bara ligger överallt för att det inte är några hål i dem så man kan sätta in dom i min underbart vackra döskallepärm :)

Ikväll blir det nog lite fredagsmys skulle jag tro, T kommer ner lite senare och så är det ju Idol ikväll. Så det ska vi allt kika på och kaaanske ha något gott att mumsa på. :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback