Färg

Idag när jag vaknade och drog upp persiennerna så var det bara att släppa ner dem igen, jag bevittnade en vit mark.. Med andra ord så hade de snöat, blää! Känns att de börjar bli vinter nu, är kallt och framför allt så är det lite snö ute..

För tillfället så sitter jag med färg i håret, mörkbrunt ska det bli. Dock blir det nog bara mörkbrunt där utväxten var och från förra färgtillfället. Det svarta är ganska så svårt att få bort. Men men, de är ju ingen markant skillnad som tur är.

Ikväll så pratas det om att gå en promenad och sedan ska jag nog till Malin och hjälpa henne och greja lite. Lär säkert bli någons hår som ska ändras, brukar ju kunna bli så.

Nej nu ska jag slölja ur håret, håller tummarna för att det blir bra :)


oj... brukar du klippa folk? :)

2009-11-11 // 15:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback