....

I helgen var det ju fest hos Hasse, kom väl dit kring 19 någon gång. Så spelade vi en massa twister och hade allmänt trevligt, så när vi skulle åka så upptäckte jag att mitt bankmatkort var borta ur min väska.. Vet hur det försvunnit, hade det i väskan då jag kom dit och sedan låg den i soffan medans jag spelade twister.. Känns inge roligt alls att veta att det kanske var någon på festen som rotat runt i min väska.. Spärrade kortet iaf och sedan åkte jag, Natalie och Thobias in till stan efter många om och men. Började på Appelbergs där N inte mådde allt för bra så jag fick be T komma och hämta henne, sedan gick jag vidare till Valvet och dansade en massa med Karro, efter ett tag så gick jag vidare till The Club där jag mötte upp Henke, vi dansade ett bra tag sedan stötte jag på Katta o Bettan. Bettan följde mig sedan till pokerbordet där vi satt ett bra tag. Så kring 01.50 så gick jag hem till T och N. Käkade en macka och la mig sedan och sov.
Igår var en väldigt lugn dag, jag och N låg i soffan hela dagen tills hon skulle på bussen till Ramsele vid 18.50. Sedan blev de mer tv tittande med min T.

Idag så hörde Cathrine av sig om att jag ska jobba i morgon, kuul! :) Ska få veta vilka tider nu under dagen.

Nej nu ska jag dra igång T så han hjälper mig att städa och förflytta lite saker ner i förrådet! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback