Ensam

Sitter här hemma för mig själv, har burrat in mig i en filt, gjort varm choklad och slö tittar på tv. Är riktigt skönt måste jag erkänna, att ha lite egen tid. Bara göra precis vad man vill då man vill, aaah i vilket fall så njuter jag väldigt mycket just nu!

Fick hoppa in o börja jobba tidigare än tänkt idag men det gjorde jag så gärna så, började kvart i ett ist för kvart över ett. Så jobbade jag till kvart över sex, helt själv, ni anar inte vad dött det varit idag! Hade ingen att prata med på 5,5 timmar!! Gosh vad tråkigt jag haft det, har varit väldigt lite kunder också så det gjorde ju inte saken roligare. Men men, det blir lite cash iaf! I morgon ska jag också jobba, 9.30-15.30. Skön tid att sluta för dagen :)

När jag slutat i morgon ska jag på systemet och sedan hem och plocka upp några grejer och sedan bär det av hem till Malin. Där blir det förfest sedan ska vi på pyngel och sedan blir det nog hörnan. Jag verkligen ääälskar hörnan, det är en sådan härlig stämning där, inte en massa småbarn som springer runt o tror att dom äger golvet. Nej det ska bli riiktigt roligt i morgon, ser fram emot det väldigt mycket. :)

Nej nu ska jag krypa ner i soffan med min älskade döskallefilt! :) Tjing.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback