AF

I morse så var jag ju på AF, fy tusan för dom alltså. Kalla dit en för att vara där 10 min med bildspel. Dom kunde lika gärna skickat papper på de 3 bilderna jag fick se.. Suck! Så ska jag ingå i en Jobb- och utvecklingsgaranti nu eftersom min UGA går ut i December. Så då ska jag tydligen dit första veckan i Decmber och skriva in mig i den. Gosh jag blir så trött på AF, dom är ju som några pantade burkar.. Ärligt talat så vet jag inget dom är bra för? Pengarna får man ju från Försökringskassan så AF suuuger! Hoppas iaf på att få förhöjd dagspenning nu som det stod i papperet jag fick, men de lär väl vara något lurt med det med som allt annat som har med pengar att göra.. Ähh blir så less bara av att tänka på det.
'
Ikväll ska jag, pappa, mamma o Sara hälsa på Ann-Louise, Peter och lilla Kevin. Ska bli jätte mysigt att få gosa lite med den lilla lilla plutten. Han är såå söt! :)

I morgon jobbar jag 9.15-18.15, skönt att ha lite jobb iaf. Hoppas det är mer fart på folket än sist jag jobbade, då höll jag på att gå under! Var så otroligt dött hela dagen så man visste inte vart man skulle ta vägen på slutet. Nej jag håller tummarna för en bättre dag i morgon!

Nu ska jag ta o städa lite här hemma.


ska inte jag med och hälsa på Kevin? >=( :P

2009-11-17 // 15:58:16

ska inte jag med och hälsa på Kevin? >=( :P puss på hjärtat mitt.

2009-11-17 // 15:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback