-.-

Är helt tomt. Går inte med ord att beskriva hur konstigt det hela känns.. Får hoppas på att detta inte blir långlivat.. Känns i vilket fall fruktansvärt jobbigt.

Har nyss haft besök av pappa, mamma o Sara. Vi fikade lite rabarberpaj som mamma hade med sig, mkt gott måste jag säga. Förut har jag aldrig tyckt om rabarberpaj men nu så, nu har jag lärt mig äta det. Riktigt gott :)

I morgon har jag inga planer förutom att jag har tvättid 14-18, tråkigt som bara den men de är ju sånt som måste göras, tyvärr..

Nej nu ska jag kika på lite tv.


Oj.. varför e d så tror du? :O/ Låter inge bra! Krama

2009-11-15 // 20:56:26

stackare... va jobbigt!!! Hoppas du mår bättre snart <3 krama

2009-11-15 // 22:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback