Söndag

Igår hade vi riktigt trevligt, de blev minigolf, 18 banor.. Jag säger då de, 4 hade räckt! Man är ju så jäkla less på slutet så man bara slår.. Men vi hade trevligt iaf. Vid halv 9 så åkte vi därifrån, hem till oss och hämta upp dricka o mat + hämta grill hos krille o glenn. Så körde jag bort till residenset och lämnade av folk och åkte sedan hem med bilen igen. Traskade iväg och när jag kom fram var väl klockan närmare 9. Grillen var igång då jag kom dit så alla började flänga runt med sitt kött och slängde de på grillen, jag som hade korv fick ju vänta ett tag eftersom de blir klar så himla fort och de är ju inge kul att sitta och äta själv. Men när vi grillat klart så vart det knäpptyst, alla var super hungriga och åt och njöt som bara den. Mys! Sen körde vi alla möjliga spel, ölspel, pyramiden och ett spel som dom kör i beerfest filmen. Hade en riktigt trevlig kväll, vid halv 3 traskade jag och T hemöver och bums i säng med engång, tog nog max 1 min efter att jag lagt mig i sängen, sen sov jag som ett litet barn :) Så nu idag vaknade jag 11 av att sesam stod vid sängkanten med tassarna uppe i sängen och jamade, han tyckte vi skulle vakna. Jag klev upp men T låg kvar, jag kikade i kylen men de fanns ingen frukost.. Hittade rostade mackor i frysen så tog jag potatissallad sen gårdagen på dom, låter kanske skit äckligt men det var faktiskt hur gott som helst!! Mums.
Så har vi även tvättid nu fram till 17, sådär lagomt kul.. Är fint väder idag också så man hade ju häldre velat hitta på något ute men men..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback