Packning

I fredags åkte jag då till Malin och Mattias på kvällen och vi satt och drack lite vin/öl. Var trevligt! Så sov jag hos dom och dagen där på så klev vi upp och gjorde oss i ordning alla tre och brummade iväg åt olika håll. Jag åkte iaf till min mormor som bor i Forsmo, träffade henne för första gången på länge och jisses så senil hon har blivit.. Inge roligt alls. När jag varit där ett tag så skjutsade pappa mig till Henke där det hölls på att förbereda en massa grejer inför kvällens grillfest så jag hakade på och gjorde så gott jag kunde. Fixade med duk och lite ballonger, sen vart det även sallad o potatisgratäng :P Men det var en riktigt trevlig kväll, inget värsting röjj men helt klart bra :) 

Idag ska jag ta och sno ihop lite packning, sådär lagomt kul.. Baah! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback