Packning

Idag har jag fikat med Ronja på stan en sista gång.. Riktigt tråkigt måste jag säga, kommer att sakna henne. Sen har jag packat ihop massa kläder och grejer som ska tas hem till Sollefteå i morgon, så ska vi storstäda lägenheten nu ikväll så det är liiite rent då Thobias kommer ner hit igen i Augusti. Sedan är det allt en tvkväll som blir, Supersize vs superskinny, grannfejden och slutligen mitt stora mexikanska bröllop. Det senaste programet är dock väldigt speciellt, världens fetaste man som ska gifta sig, väger över 500 kilo, helt jävla galet!! Hur kan man låta det gå så fruktansvärt långt alltså? Jag förstår verkligen inte, visst jag har förståelse för att folk går upp i vikt (se bara på mig) men att låta det gå till ett halvt ton? Det är för mig helt obegriplig! Nej ursh, men jag älskar verkligen att se alla dokumentärer som handlar om just fetma, det är intressant samtidigt som man blir äcklad. Svårt att förklara men så är det.

Ja så i morgon kväll så anländer jag och Thobias i Sollefteå, ska bli skönt att komma hem nu :)
Nu - Städning!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback