Onsdag

Har vaknat för en halvtimme sedan ungefär och ligger fortfarande i sängen med datorn på magen. Ska väl alldeles snart gå upp och käka lite frukost, ska ju möta Henke kl 12 utanför Westerlunds och käka lunch med honom, mumma! Sedan ska jag kika efter en slips och efter jag gjort det tänkte jag åka upp på Kläddax och kolla på lite kläder, möjligtvis lite skor ;P Sedan kl 14 så ska jag vara hos Malin och bli klippt, skönt! Resten av dagen har jag ingen aning om vad jag ska hitta på.. Har ju som inte så många att umgås med när folk jobbar hela tiden. Men men. 

I morgonbitti kl 09.00 så ska affärsskolan ringa mig och ha intervju med mig, känns sådär lagomt skoj den tiden på morgonen och för den delen så vet jag inte riktigt vad jag ska säga heller.. Men de stod i mailet att man måste övertyga dem att just jag ska få en plats på deras skola så ja det blir väl till att bre på sina kunskaper och färdigheter antar jag.. Aja, återstår att se hur det går. 

Nej nu ska jag kliva upp och hoppa in i duschen. 
Adjö!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback