Onsdag

Igår så åkte jag och Thobias ut på lövåsen och gick runt lite där. Så jävla skönt med bil, behöver aldrig tänka på att man kan inte köpa massa tunga grejer för då tar man sig inte hem med dom. Men vi strosade runt ett tag, eller iaf jag strosade, Thobias var väl sådär måttligt road, men jag varnade honom innan vi åkte att de skulle ta ett tag. Jag inhandlade lite smågrejer mest, kikade på en damsugare men jag var riktigt tveksam på den så jag struntade i den, verkade vara väldigt annorlunda damsugarpåsar till den och jag vill inte behöva leta ihjäl mig efter sånna påsar den dag man behöver nya, så nej det blev ingen sådan. 
Så på kvällen bestämde vi oss för att gå och hyra en film, det blev Rallybrudar. Den var väl bra men jag hade förväntat mig så mycket mer av den.. Men så är det väl oftast när det är svenska filmer, dom är aldrig riktigt bra. 

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, om det blir någon fest eller om det blir lugnt. Det återstår att se ännu.. Lär säkert få höra något nu när T kommer hem på lunchen. Hoppas att det blir en bra fest, så det inte bara är typ 4 ur klassen deras, då kan det lika gärna vara.. Är alltid likadant då, man har lite sådär lagomt trevligt och mer än så blir det inte. Som sagt vi får se hur det blir.

Nej nu måste jag klappa den enormt gossjuke katten som jamar så man kan bli tokig. Hej!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback