Onsdag

Har sådan ångest över vad jag ska ha på mig idag på jobbet, det får inte vara för utmanande och samtidigt inte för tråkigt. Så jag har nyss provat massa olika kläder men inget riktigt klickar.. Känner mig helt klädlös även fast jag inte är det.. Baah! Sen när man väl valt kläder så återstår ju det jobbigaste.. Sminkning och fixa håret..Varför kan man bara inte vakna upp snygg som i filmer? Tänk vad underbart det vore, slippa stå och vela fram o tillbaka om hur man ska fixa sig just idag. 
Börjar jobba 14.15 och slutar 18.15, sen ikväll har jag ingen aning om vad det blir, skulle tro att det blir lugnt som igår. 
Funderar på om jag ska åka in till stan ett litet tag innan jag börjar idag och kika på nå kläder som jag egentligen inte har råd med.. Så jag tror jag skiter i det.. Eller? Aja, får se hur jag gör. 

Nej åter till klädval, smink och håret. Bye!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback