oj oj oj

Igår var det en låååång dag, första stoppet jag och Henke gjorde med bilen var kring Huddiksvall tror jag, på en Preem mack och inhandlade lite godis för att ha på vägen. Sedan var det bara att brumma vidare, vi åkte från Helgum 06.20 och kring klockan 13 så var vi nere i Eskilstuna där vi först hade hämtat upp däck och fjädrar åt Henkes kompis Erik, sen var det raka spåret till han som sålde bilen, där var vi väl runt omkring 2 timmar och sedan åkte vi ner till Katrineholm till Thobias. Helt underbart var det att se honom igen.. Är så otroligt tomt utan honom så även fast det bara handlade om 1 timme så var det riktigt skönt! Vid 17.10 så lämnade vi Katrineholm och styrde hem mot norrland i varsinna bilar.. Lyssnade på Volbeat konstant hela vägen, jag älskar dom så att det var bra ljud i Henkes V70 gjorde saken ännu bättre :) Gjorde första stoppet i Tönnebro för att gå på macken där och gå på toa men de hade stängt för ca 20 min innan vi kom dit, så de var bara att brassa vidare.. Sen stannade vi på samma Preem mack som på nervägen och gick in och handlade Red Bull, för tro mig, ögonen var inte de piggaste.. Vid 23.15 var jag i princip hemma i Helgum men bara 5-10 innan jag kommer hem så ringer Linda och frågar om jag inte kan komma in till stan och hämta henne och Tobbe, så jag suckar lite men ger med mig, jag åker hem till Helgum för att byta Henkes bil mot Kexet och styr sedan mot stan, hämtar upp dom, skjutsar hem dem och dunsar sedan ner i sängen.. Ack så trött jag var! Hugga, ca 120 mil på en dag.. Inte allt för roligt kan jag tala om, men det gick ju det med :) 

Idag har jag varit och lämnat Henkes bil hemma hos honom kring 9.20 och sen vid 10.30 var jag hemma igen och åt frukost med Sara och Erik, efter jag ätit så går jag och lägger mig och sover till ungefär klockan 12. Sen pratar jag en skvätt med Thobias och hoppar sedan in i duschen och gör mig i ordning, åker in till Linda och umgås, sedan kl 16 så var det Peders berömda lasagne som gällde :D Linda och jag satt i matkoma i 2 timmar, helt serriöst. Man åt så man trodde att man skulle dö, så himla gott! Tack Peder! Sen vid 18 så skjutsade jag Linda till stationen där hon skulle hoppa på bussen upp till Umeå, så nu ser man inte henne på 2 veckor igen :( Trååkigt som bara den! Efter jag lämnat av henne så åker jag till Husnäs och hälsar på Tomas, Ulrika, Marcus och Magnus med mamma och pappa. Riktigt trevligt att träffa dom igen :) 

När vi kom hem så fikade vi lite och nu har alla i detta hushåll intagit sängläge så det är dags att sova, har inte blivit allt för mycket sömn de senaste dagarna så jag har lite  att ta igen.. Men i morgon ska jag upp i ganska bra tid och åka in till stan och gå på AF och förhoppningsvis överraska Malin, de ser jag fram emot :) 

Nej nu ska jag ringa Thobias och sedan sova. God natt vänner <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback