Min dag

I morse så började dagen inte alls bra, allt  var bara skit och jag ville absolut inte göra någonting alls, ville helst bara dra täcket över huvudet och sova till en bättre dag. Men det funkar ju inte så det var bara att kliva upp och göra sig i ordning. När jag väl valt kläder osv så satt jag och pratade på med mamma ett tag och sedan var det bara att sätta sig i bilen och köra in till jobbet. På jobbet blev det självklart det första som kom på tal, skooor. Provade 2 olika o sedan ett 3:dje par som jag sedan gick i 4 timmar, hög klack så ont i fötterna så man kunde dö när man slutade. Kunde knappt gå och jag har nog minst 2 skavsår på varje fot, men vad gör man inte för jobbet? Jag är så illa tvungen att ha ett par klackisar så idag hittade jag äntligen några som satt bra på mina fötter men oj oj vad ont jag hade efter de 4 timmarna. Aja, 300 pix för dom som egentligen skulle kosta 600. Tummen upp för personalrabatt ;) Iaf så sen var det bara att traska upp till bilen och sen åka på Konsum innan jag kunde åka hem, inhandlade lite naturgodis eftersom det var tal om filmkväll hos Tobbe. Sen var det bara att brumma hem, slänga i sig mat och ner till Tobbe o Hasse, hann väl vara hemma ca 20 min sen var det bara iväg o kika på film. Det blev den 13:de krigaren, ingen film för en Kattis kan jag säga, men jag tog mig igenom den iaf och sen bar det hemåt. Skönt! Är trött så det blir nog en rätt tidig kväll skulle jag tro.. 

I morgon vet jag inte vad som händer.. Mamma ska ha någon tantträff här hemma så det lär vara ett jäkla kackel på kvällen, får se om man har någon att rymma till ett par timmar :P
Nej nu ska jag nog lägga mig i sängen och slöa framför den minimala 14":arn, tacka vet jag 42"! 
Natti natti!


Tänk så här, nu är det en dag mindre innan du kommer ner=)can´t hardly wait! älskar dig

2009-05-13 // 22:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback