Kväll

Tänkte börja med att berätta att det har gått fin fint att jobba idag, visst några grejer blir att finslipa men man kommer ju in i allt fort. Har varit väldigt lite kunder idag bara så det har varit ganska tråkigt! Men i morgon hoppas jag att det blir mer :)
Blev inget 20 års firande, födelsedagsbarnet är förkyld så kalaset sköts upp tills på fredag. Rätt skönt för jag har känt mig ganska så trött hela dagen. Det är tur att man har lååång sovmorgon ;) 14.15 börjar jag så man kan ju inte klaga direkt!  Har även gått och provat minst 15 olika par skor idag på jobbet, jag måste ju ha skor från vår butik så det gäller att ha några ombyten iaf, men jag hittade inget par som passade mig direkt i smaken. Hoppas verkligen det kommer in några fler skor innan jag börjar jobba där "riktigt". 


Har gått och funderat endel idag men ja jag vet inte.. blää!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback