Kväll

Har nyss käkat middag och ringt Ingela och frågat om vi får låna deras släpvagn och det gick fin fint det! Så nu väntar jag bara på att pappa ska lacka klart bron så ska han jag och sara åka och konka ner soffan ur frugans lägenhet. 
Sen kring 8 ikväll ska jag åka in till stan och dricka vin med min älskade kusin Malin, blir att jag sover över där för jag har verkligen ingen som kan hämta mig o köra in mig ikväll o sen åka o hämta mig där o sen skjutsa hem mig till mamma o pappa igen. Ska bli skönt att komma iväg en liiiiten sväng iaf. Så får man ju gosa med plutten också de blir nog  bra det där! Sen i morgon kring 14-15 så ska jag iväg till Henke o Marita, skönt att komma en stund innan på dagen och bara ta det lugnt ett tag :)

Nej nu ska jag packa ihop lite grejer tills ikväll. Bye


hej älskling. Hoppas du har kul ikväll. Önskar jag kunnat vara med.. jaja. Btw. lånade din bilddagbok för att kolla om masken lagt ut bilder.. Det hade han inte..

2009-05-16 // 18:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback