Jävla skit dator!

Min dator har för ett tag sedan börjat flimra lite i skrämen men man har alltid kunnat ordna det så att det försvann men nu jäklar alltså! Tidigare ikväll satt jag och kikade runt på internet och slösurfade bara, plötsligt blir hela skärmen svart..  Går inte att se en jäkla skit på den, är så lagomt less så jag vet inte vart jag ska ta vägen.. Måste alltså köpa mig en ny dator, för att skicka iväg den på reparation kommer kosta hur mycket som helst de med och det är inte min dator värd tycker jag, då satsar jag häldre på en ny. Men hur tusan jag ska ha råd med det har jag ingen aning om.. Baaah! Jag har ju en stationär men den orkar jag inte med, hur seg som helst och klumpig är den med. Nej jag måste helt enkelt hålla utkik efter någon ny bärbar.. *suck* 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback