Intervju

Ja jag klev då upp 08.30 i morse för att man inte skulle låta alldeles för nyvaken då skolan skulle ringa kl 09.00 och intervjua mig, men så gick klockan o den blev fem över 9, 10 över 9, kvart över 9 och så vid 20-25 över 9 så ringde det en karl och började med att fråga vart jag befann mig någonstans och småpratade lite, skönt så man slipper massa allvarliga frågor med engång. Men så frågade han varför jag sökt till deras utbildning och vad jag såg mig själv som i framtiden, vad jag skulle göra om jag inte kom in på deras skola osv osv. Tog väl ca 15-20 sen var intervjun klar, skönt! Kändes som det gick rätt bra faktiskt men man vet ju aldrig. Butikschef, det klingar bra i mina öron måste jag säga. Dock ligger den utbildningen i Stockholm men har man bott nere i Katrineholm i snart 1 år så borde jag väl överleva i huvudstaden med. Jaja, återstår att se hur det blir. 

Har suttit och funderat på om jag ska åka in till stan en sväng idag och införskaffa lite nya leggings/strumpbyxor för igår fick jag världens reva i mina gråa strumpbyxor så det ser inte allt för bra ut. Såg endel fina på KappAhl så om inte annat så går jag in där i morgon då jag ska på AF och Eurosko. Tror det får bli så.. Orkar inte ställa mig och göra mig i ordning nu.. Nej i morgon får det bli! 

Tjing!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback