Helgum

Sitter hemma hos mamma o pappa i Helgum och jag har så otroligt tråkigt så jag vet snart inte vart jag ska ta vägen.. Finns som ingenting att göra här.. Inte ens Sara är hemma så man kan göra nått med henne, så detta kommer bli en lååång kväll..

Var ju ner på stan idag iaf och åt lunch med Henke & Marita, när lunchen var slut följde Marita mig ner på stan en sväng på jakt efter en slips, sen mötte jag upp Malin och Plutten så åkte vi upp till Kläddax men jag hittade inget som passade så vi åkte därifrån tomhänt. När vi kom hem till Malin så blev det klippning ganska snabbt på engång och sedan rensade vi hennes garderober, så fick jag en hel konsumkasse med kläder, alltid bra att få lite kläder! :) Fick ett par jeansshorts som jag längtar tills jag ska ha, måste bara bli lite fint väder först, annars fryser man väl ihjäl.. Kring 16.15 åkte jag hem till Helgum och började grejja med middagen med pappa då han kom hem och efter att vi ätit har jag inte gjort nått vettigt alls. Vet inte vad jag ska göra.. Vill hitta på något med någon men de finns som inga att göra nått med.. Är less..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback