.

Idag har jag varit runt och drällt i stan som en galning.. AF, Eurosko, KappAhl, Stil, Systemet, Skattkistan och Dressman. Puuh säger jag bara. Har fått allt uträttat som skulles göra, förutom en fika med Fru K. Men det kommer fler dagar så denna fika tar vi lätt igen! ;) 
Inhandlade 3 par nya leggings och 1 par skor. Var välbehövligt kan jag säga. 

Måste även tillägga att jag börjar jobba på Eurosko på tisdag, ska bli riktigt roligt!! :) Ser fram emot det väldigt mycket. 

Ikväll blir det väl lite fest hos Niklas, vilka som komma vara där har jag inte en blekaste aning om så det får väl bli en överraskning :P Nej men det blir nog skoj de där. Bara dom inte sitter och nördar sig vid tvspelen hela kvällen. :P Men då dom druckit tillräckligt så borde det inte vara så svårt att lura iväg dom från spelen :D Mwahahha^^

Ha en underbar helg. <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback