Bored

Har snart varit vaken 1 timme och jag har inte den blekaste aningen om vad jag ska göra idag..  Är redan lite less på att vara hemma och inte ha något att göra här heller.. Alla jobbar eller pluggar någon annanstans så de är riktigt tråkigt!

Igår var jag iaf ner till stan, var först in på AF och fixade så de skrev över mina uppgifter hit upp i Sollefteå. Sedan gick jag in på Studio Fresch och bytte ut min eyeliner som jag köpt där, den var helt torr. Självklart var ju mitt stora syfte att jag skulle se om Malin jobbade, men de gjorde hon inte. Sen gick jag på Ur & Guld för att förminska min förlovningsring, men jag vände på klacken lika fort.. Dom skulle ha 800 SPÄNN för att ta bort guld från min ring, no way! Någon måtta får det ju fan vara, hur kan dom ta pengar då dom tar guld från min ring? Aja, jag har ringen på mig än iaf. Sedan gick jag in på Eurosko och pratade med chefen och hon skulle försöka få klart schemat nu i veckan så jag ska åka ner till stan lite senare i veckan o kolla upp de. Efter det så fördrev jag min tid på stan med att gå i lite klädaffärer men hittade ingenting alls.. Ringde Malin och hörde vad hon gjorde så överraskade jag henne med att åka dit o visa att jag var hemma, hon blev riktigt glad! :) Så på onsdag ska hon klippa mig så jag kan se vettig ut i huvet snart igen.

Nej, om man skulle försöka hitta på något att göra.. Take care!


Saknar dig mitt hjärta och har sjukt tråkigt här nere utan dig / Love

2009-05-05 // 12:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback