Torsdag

Idag har det verkligen varit en kort dag på Studio fresch, började halv 1 och slutade 4:a. Sådär lagomt skönt att jobba ;) Innan jag började så åkte jag och mamma in till stan och så släppte jag av henne på AF för att Lidl skulle ha någon information osv. Så jag åkte upp på Åhmans och inhandlade lila och svart textil färg så jag kan färga två linnen, så mamma har gjort de nu ikväll åt mig. Sen efter att jag hade köpt färg så åkte jag på planvägen och lämnade lite packning och sen brassade jag ner på stan en sväng och kollade runt. Bestämde mig för att parkera uppe på gamla konsum taket och gå in och hälsa på Malin, var inte alls tänkt att jag skulle handla något där inne på Stil men så sprang jag på en svart skinnjacka, som jag har letat sisådär 2 år, på rea!! 399:- skulle egentligen ha kostat 799:- så det var ett riktigt fynd kan man säga. Så nu har jag äntligen min efterlängtade skinnjacka!

I morgon börjar jag klockan 10 som vanligt, vet inte hur länge jag kommer att jobba men de lär väl visa sig när jag är där. Är funderingar på om man ska hälsa på Ann-Louise i morgonkväll också men jag vet inte riktigt hur det blir med det än så det återstår att se.

Börjar verkligen komma in i allt på Studio Fresch nu så det känns riktigt skönt, förut stod man som ett stort frågetecken då kunderna frågade, haha.  Men de tar sig!

Ska ta och boka biljett hem nu också, ybuss har ett pang erbjudande från Sundsvall till Stockholm så pappa ska skjutsa mig till Sundsvall så ska jag vara hos Natalie några dagar och sen åka ner till Stockholm och hämta upp Sesam och sedan vidare hem till Katrineholm. Så kommer väl förhoppningsvis Johanna över samma dag så det ska bli skojigt! Påtal om Johanna, måste ta och ringa henne, fick ju besked i morse om hur KFG ser ut den veckan som jag kommer ner dit igen.

Nej nu ska jag och älsklingen mysa lite och kika på film.

xoxo // Katarina.


Var bara en hel del ironi i dedär inlägget :)

2009-03-05 // 21:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback