Torsdag

Idag har det varit ännu en seg dag nere på Studio Fresch men det har funnits saker att göra ändå så tiden har väl rullat på på något vis iaf. Så fick jag skjuts hem till Planvägen av Judit så jag slapp gå i kylan, snällt!

Så nu sitter jag inne på Thobias rum och väntar på att han ska komma hem någon gång, var ju för tusan 4 dagar sedan jag såg karln min! Så det ska bli riktigt mysigt att få rå om varandra lite ikväll, så i morgon ska vi åka hem till Helgum och vara där över natten, sedan på lördag ska vi brumma bil upp till Umeå. Ser jag fram emot väldigt mycket kan jag säga! Ska ha massa mys med min lilla Linda och gå ut och festa på lördag kväll! :) Riiiikigt roligt ska de bli :D

Ta hand om er!

Tjingeling // Katarina.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback