Tisdag

Ja vad har hänt idag då? Kom ner på jobbet kring halv 11 och sedan har det varit lite plock här och där mest hela dagen. Fick bla in en kund som var kring 14 år skulle jag tro, hon sa att hon aldrig hållt på med smink men nu ville hon ha allt, alla grunder o sånt man ska ha. Så det var bara att börja att försöka hitta det hon kunde tänka sig att ha och som passade henne, blev en heldel kan jag tala om!
Sen vid halv 4 så fick jag väärldens grej.. Fick veta att jag ska jobba i 8 veckor på Eurosko i sommar! Fattar ni hur härligt det var att höra det?! Iiiiih min sommar är räddad! Så nu ska jag bara meddela KFG om det, eller kanske snarare AF eftersom KFG snart är slut. Sen så, så kommer ja vara hemma heeeeeela sommare! Lovely!
Valde även att åka hem till Helgum ikväll, tråkigt att sitta och uggla helt själv på Planvägen då en viss T fortfarande jobbar till 7 på kvällen..

Har nyss ätit middag med, fick makaroner och korv medans de andra åt potatisbullar.. Ursh så äckligt, de har jag nog inte ätit sedan jag gick i lågstadiet i Helgum. Så makaronerna o korven satt som en smäck! :)

Neej nu ska jag och lillskiten Sara ta och göra lite matlåda tills i morgon, pastasallad! Mums!

Saknar min Thobias massor, tomt utan honom.. I morgon åker jag nog också hem till Helgum men så på torsdag blir jag nog kvar i stan för på fredag är Thobias ledig så då behöver han inte sova kl 9 ;P Hihi. Baah, jag älskar honom nått så tooookigt mycket!<3


Puss o kram // Katarina.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback