Tidig morgon

Vaknade kring 9 tiden av att det satt en katt nedanför sängen och jamade som en galning, han ville verkligen att jag skulle kliva upp.. Så jag låg och drog min i kanske 10 min sen klev jag upp. Nöjd katt då kan jag säga, hann inte ens sätta mig på toan och kissa innan han hade labbat upp tassarna med klorna upp på mina ben, knorrade och hade sig, allt för att få gos. Så nu är mina ben helt sönderklösta, är lite sådär lagomt skönt :P

Är jätte fint väder ute men de är typ -10 så min idé om att gå ut och gå slog jag ner med engång, här nere är det inte bara -10 när det står de, man får även lägga till blåsten så då känns de typ som att det är -20 ist. Burr!
Har även börjat äta Blaze Xtreme idag, har gått upp ca 2 kg när jag varit hemma i 4 veckor så nu ska detta tas tag i. Hoppas på att det blir lite varmare nu under dagen så kan man gå ut och gå en sväng :)

Nej nu ska jag göra frukost. Forest fruit té, mums!

// Katarina.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback