Studio Fresch

Idag har jag varit på Studio Fresch igen, skönt att vara tillbaka så man har nått att göra på dagarna. Dagen har flutit på rätt bra men så vid 3-tiden så fick jag vääärldens hostattack så jag var tvungen att säga åt Judit att ta över i kassan så jag kunde springa in på toan där bak. Nej fy och ursh för att ha hosta, så jäkla drygt och absolut inget man kan kontrollera..
Har även inhandlat lite mer smink idag 2 ögonskuggor, 1 eyeliner, 1 foundation. Så köpte jag även ett nytt smycke till min läpp piercing så nu har jag en liten lila pärla :D Me love purple! <3
Fick sluta klockan fyra idag så jag och Thobias åkte hem till Helgum med pappa, så börjar jag inte förren typ halv 1 i morgon så jag har sovmorgon.. Men jag måste åka in till stan med mamma kl 10.15 för hon har något möte på AF kl 11.. Så jag får åka upp till Thobias och vara där ett tag och sen knata ner på stan igen. Måste hitta en födelsedags present åt min käre vän Henke också.

Nej nu ska jag slänga in mig i duschen.

Tudels! // Katarina.


kattis, snart kommer du till mig :D längtar så mycket! PURRE! <3

2009-03-04 // 23:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback