Storm

I morse fick jag som vanligt väckning av den lilla hårbollen. Så det var väl bara att pallra sig upp, gjorde mig i ordningen och begav mig till stan. Handlade lite naturgodis som jag längtat efter i evigheter! Men ack så kallt det är ute, blåser som världens storm och de faller några flingor snö, inget som lägger sig som tur är! Men fy så kall jag var då jag väl kom hem igen, burr.
Har precis ätit frukost, lingongrova med hushålsmedwurst och gurka, mums. Så har jag även gjort té så nu är min dag räddad :)

Längtar massor tills i morgon, då kommer min T hem<3 Så då får han byta av mig och ta över lite gos till Sesam ;) hihi.

Nej jag återkommer något senare idag.

Tjingeling! // Katarina.


har du fått dille på den gamla låten nu ^^

tobias hade dille på den med för ett bra tag sedan :)

2009-03-27 // 13:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback