Sova

Ska alldeles strax lägga mig i sängen och försöka sova, vore jätte bra om jag somnade med engång för då skulle jag vara helt utvilad i morgon, vilket vore skönt som bara den!
Vet inte riktigt varför jag ens satte mig och började skriva blogg just nu, kändes bara som att jag ville göra det men jag har egentligen ingenting alls att skriva så :P

Började ju ett program på 4:an nu ikväll och det är strax slut, efterlyst. Jag har tänkt se det ända sedan jag sett reklamerna om att det ska börja så missar jag det.. SMART Kattis!! Argh! Får ligga och titta på nyheterna tills jag somnar.

Till helgen ska jag äääntligen åka upp till min älskade vän Linda, min absoluta favorit i heeela världen! Det bästa är ju att hon bara är min med, jag kommer få rå om henne ett helt dygn, lovely! Ska bli så himla skoj att komma upp och se hur hon har det där uppe och självklart att ha lite quality time. Kan inte bli bättre! Snart lilla gumman, snart kommer jag till dig! <3

Nej om man ska ta och slänga sig i sängen nu, sov så gott alla!
Puss o kram // Katarina.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback