Söndag

Idag har vi haft tvättid från 12 till 17. Så när tvättiden var sluta hade jag precis blivit klar med middagen, spagetti med köttfärssås. Blev faktiskt mycket gott! :)

Försvann ju en hel timme för oss idag, vid 11 så kom vi på att klockan egentligen var 12 så det var bara att slänga på sig kläder och sedan gå ner till tvättstugan. Haha, sjukt hur det kan bara försvinna sådär, inte så konstigt att jag inte tyckte att tv tablån inte stämde med tiden i morse då jag klev upp. Haha.

Thobias sitter och spelar PES08 för tillfället.. Lagomt kul, eller inte! Fattar inte hur man kan roas av det spelet, så jäkla tråkigt.

Nej nu ska jag nog dra fram damsugaren en sväng, då blir det en mycket rädd hårboll som för tillfället ligger i kassträdet och sussar så sött. :P

// Katarina.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback