Sol

I morse vaknade jag åter igen av att Sesam ville ha upp mig, 9.20 stod han på mig och jamade som en gaaaalning. Han blev inte tyst förren jag klappade på honom och visade att jag skulle kliva upp. Jäkla katt :P
När jag drog upp persiennerna såg jag ingenting, blev helt bländad. Strålande sol och typ 10 plusgrader. Helt underbart! Jag gav mig ut på en liiiten promenad och sen handlade jag hallonkräm, dock åt jag bara en sked av den, inge god alls så den får Thobias äta upp då han kommer ner ;) Hihi.
I vilket fall som helst så är det underbart väder ute, funderar på att gå ut en sväng till men det är ju så himla tråkigt när man går själv och inte har någon ipod, tror jag glömde den i Sollefteå.. Så det är riktigt drygt, hade varit skönt att ha någon att gå med så man kunde babbla på lite :)

Igår så var jag ju på KFG och det var lika givande som vanligt, eller inte! Träffade Ronja där och så satte Therese igång med "mötet", det var klart på typ 10 min..
Vid 5 tiden så kom Ronja och då blev det korv stroganof och ris till middag. Testade att göra med viktväktarnas falukorv och det gick hur bra som helst, smakade precis likadant som vanlig. Sedan slog vi på Yesman, som vanligt då hon och jag ser på film är vi helt inne i första halvan av filmen sedan börjar vi prata en massa och glömmer helt bort filmen.. :P Såg även på House, mycket bra! :) Vid halv 12 så gick hon hem i mörkret, läskigt!

Sitter och ser på LOST just nu och sen ska jag slå på lite Scrubs, wonderbar!


Ha det bra! // Katarina.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback