Sista veckan

Nu är jag inne på min sista vecka på Studio Fresch, tiden har gått så himla fort! Att jag har varit hemma i 4 veckor är för mig helt obeskrivligt. Känns snarare som att jag varit hemma i bara 1 vecka. Ska bli riktigt skönt att komma hem till Katrineholm igen med samtidigt som det inte alls känns så skoj när man vet att man inte har något att göra på dagarna igen..
Får trösta mig med att jag har fått sommarjobb på Eurosko iaf, så det är ju inte allt för länge kvar tills jag ska vara där.. ca 2-3 månader, låter nog som evigheter men när man inte haft något riktigt jobb på snart ett år så känns det inte så lång tid kvar tills dess.


Saker och ting känns lite småjobbiga just nu.. Men man får försöka bita ihop..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback