Seg

Idag har det varit fullt upp på jobbet, började med att sopa bort allt grus och stenar som folk drar in när dom kommer in, sen torkade jag golvet så det blev lite finare och damsög även mattorna. Mitt under allt detta städande så kommer det in 6 kollin med saker som ska prismärkas och packas upp, samt ställas ut på hyllor. Kring 11 tiden så började jag med att packa upp alla lådor och höll på ända tills klockan var strax innan 17. Har varit tokigt mycket varor som kommit in, men samtidigt har det varit skönt att ha varit sysselsatt hela dagen. Vi fick även in 2 nya Ed Hardy parfymer, den för killarna luktar hur gott som helst! Tjejernas som kom in idag var väl sådär, tycker mer om den som kom in tidigare. Men helt klart underbara parfymer! Är det någon som känner att dom har pengar över får den någon gärna skänka den rosa Ed Hardy parfymen till mig ;)

Klockan 5 fick jag sluta så då gick jag in en sväng på Eurosko och pratade lite med Catrin om de nya "sortimentet", verkar delvis väldigt bra men samtidigt lite dåligt. När det var Wedins skor så fanns det ju väskor och plånböcker men nu när det blev Eurosko så är det ENBART skor.. Är ju roligt då det är lite avbrytningar på sortimentet. Men men.. Ser i vilket fall som helst fram emot att jobba där i sommar, ska blir riktigt roligt! Så MÅSTE man köpa minst ett par skor men helst 2 par när man ska jobba där och det är inget jag klagar över kan jag säga ;) En jävligt bra anledning till att köpa snygga och nya skor ;) Haha.

Ligger i sängen på Planvägen och känner mig helt mör i kroppen efter dagens allt springande i butiken så nu hoppas jag att Thobias kommer hem snart så jag har någon att prata och gosa med. :) Min sötnöt <3

Nej nu ska jag slå på ett avsnitt av Samantha, lovely!

Btw, var ju på bio i måndags och såg Män som hatar kvinnor. Den var så otroligt bra så det inte går att beskriva med ord, den kan jag verkligen rekomendera andra att se! Man blir helt tagen av filmen och går och tänker på den flera dagar efter pga hur bra den är!


Take care! // Katarina.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback