Kavli räkost

Jag älskar den nya kavli räkost reklamen, ist för den gamla med en liten bebis som slår på sin bandspelare och börjar dansa runt så har dom en gammal tant som slår på grammofonen och börjar dansa loss. Hur kul som helst :D Haha




Idag blir det nog en lugn dag, vet inte alls vad man ska hitta på.. Fick iaf skattsedeln idag på posten och med lättnad så ska jag få tillbaka lite pengar, lovely! Cash behövs alltid. Dock får man dom inte förren i juni men det är ju bra att få lite pengar i sommar, det behövs alltid pengar när det är sommar så..

Funderar på att baka filmjölks limpa idag också, men jag vet inte riktigt än om jag ska göra det eller om jag ska göra något annat bröd.. Det återstår att se :)

På lördag vid halv 4 så anländer Kricko i Katrineholm, ska bli sååå kul! Så är det fest där på kvällen med, troligtvis hemma hos oss, men de får vi väl se hur det blir med det med, är så litet hos oss men det har ju gått bra förut så det går väl lika bra denna gång med! :)


// K



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback