iiiih

Snart är min älskling hemma!! Håller på lite med maten och förbereder, kom även på att jag hade grejer hemma för att göra en förrätt eller ha den som efterrätt. Räkcoctail, så jävla gott så det inte är klokt! Så det blir det också, de tycker min T om så det blir nog bra det :) Väntar på att riset ska bli klart så jag kan lägga det i botten av formen som ska in i ungen sedan med all kyckling och kassler. Mums! Hoppas verkligen att det blir lyckat.

Ska möta upp honom vid tåget och hjälpa honom att dra hem väskorna, han fick ju ta min stora rullväska ner pga att jag inte kunde ta den själv då jag skulle hämta upp Sesam och en påse med hans låda så jag hade inte tillräckligt med armar för att klara av det.

Undra hur Sesam kommer att bemöta Thobias, om han kommer bli rädd och gömma sig under sängen eller om han kommer gosa på honom lika mycket som han har gosat på mig?! Jag hoppas på det sista iaf.

Nej nu ska jag fortsätta med maten.

Tjingeling! // K



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback