Home sweet home

I morse klockan 06.45 så ringde väckarklockan och visade att jag skulle upp. Så jag klev upp och gjorde mig i ordning och käkade frukost. Sen var det bara för mig och Natalie att gå till busstationen i Sundsvall, jag hoppade på bussen klockan 8.00. Vid 12.40 anlände jag i Stockholm där jag mötte upp Kricko och tog en fika sen kom även Minna in med Sesam ca 20 min innan mitt tåg vidare till Katrineholm skulle gå. Sesam jamade lite men det gick rätt bra, så han var duktig! När jag kånkat alla väskor hem till lägenheten så möttes jag av världens berg med reklam och räkningar, sådär lagomt skoj välkommnande hem. Haha.. Jag satte mig ner nästan med engång och började sortera ut de viktiga sakerna och slängde all reklam som kommit. När jag packat upp väskorna inventerade jag i kylskåpet och konstaterade att det behövde handlas lite så jag gick iväg på Coop och handlade de nödvändigaste. Så kom jag hem och gjorde pasta med köttbullar och det har jag nyss ätit. Just nu sitter jag och kikat på LOST, me love!

Sesam verkar knappt märka att han varit borta härifrån i 4 veckor, han är precis som vanligt. Jäkligt skönt med andra ord!

Ikväll blir det bara slappt, ta de lugnt med andra ord. Skönt!

Puss o kram // Katarina.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback