Hjärtattack

Sitter här med min karl framför tv:n, inte tusan är det något intressant han ser på heller.. Fotboll.. Sverige - Portugal. *sucka* Han skriker och har sig så man håller på att få en hjärtattack hela tiden :P Blir svinrädd av hans plötsliga hopp o skrikande hela tiden. Haha. Karlar alltså.

Har inget på dator att se på så jag gav Ballar av stål en chans, men ack så tråkigt det var! Någon gång ibland var det skoj sedan efter ett tag så blev det tråkigt så jag la ner det efter ca 20 min och satte mig i soffan bredvid T. Bläää för fotboll, det borde förbjudas eller nått! :D Haha. Kanske ska bli nån jäkla lagstiftare och ta bort fotbollen och alla andra tråkiga sporter, fy vad folk skulle hata mig för det :D

Neeej, nu ska jag göra mig en macka.. Räkcocktailen vart riktigt lyckad och flygande jakob-en blev väl sådär, Thobias tyckte att det var riktigt god men jag tyckte den var rätt smaklös så jag tog några tuggor och lämnade resten. Så nu har T 4 matlådor med flygande jakob till lunch ;) Haha.

Åter till mackan! // K



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback