Helgum

Idag har det varit skit lugnt på jobbet och det betyder med andra ord att det har varit riktigt tråkigt.. Så hade jag även glömt mina stövlar med platt sula bara hemma i Helgum så jag har strosat runt i ett par stövlar med minst 10 cm hög klack hela dagen, ni anar inte hur ont mina fötter värker nu. Trodde nästan att jag hade tappat bort mina stövlar men så till min lycka så var dom hemma hos mamma och pappa nu då jag kom hit. Åkte med pappa hem klockan 4, så jag ska sova i Helgum inatt. Thobias kommer inte hem till stan förren vid 7 ikväll så jag tyckte de kändes riktigt tråkigt att sitta där och uggla alldeles själv så jag beslutade mig för att åka med hem till mina päron ist :) Så ska jag och Sara åka in med kvart i 10 bussen i morgon så det är skönt att ha lite sällskap.

Nu ikväll blir det nog bara slappa, orkar inte göra så mycket mera så de får nog bli så :)

Take care!

xoxo // Katarina.


Näe du det har jag då verkligen icke blivit!

haha har medlidande med dina fötter! gick i stövlar hela tors-fred :P hade inga andra skor med mig när jag for till Tess XP

2009-03-09 // 20:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback