Helgum

Sitter hemma i Helgum hos mamma o pappa, känns att det var ett tag sen jag var här hemma. Har ju sovit i stan varje dag denna vecka så det har varit rätt skönt att komma hem hit. Är ju lite friare, kan göra lite mer saker då jag är här än då jag är hemma hos Thobias, det är ju en helt annan sak att vara hemma hos sig än hemma hos någon annan.
Har tvättat en maskin så jag har några underkläder då jag åker ner till Katrineholm igen, så har jag även packat min stora resväska som T ska få ta ner då han åker, har även fixat lite med den väska som jag ska ha med mig då jag åker till Natalie och sen vidare till Katrineholm.

Såg nyss på Sveriges värsta bilkörare med pappa, helt sjukt hur dåliga folk får vara på att köra bil och ändå ha körkort, vansinnigt! Men det är jäkligt underhållande att sitta och se på det programet man skrattar så magen gör ont vissa gånger.

I morgon är det min sista dag på Studio Fresch och jag slutar klockan 4:a så det ska bli skönt. Får även låna en bil i morgon så jag och syster ska brumma bil till och från stan i morgon, så ska vi även hämta upp T och kanske E. Så vi får väl se hur packat det blir i bilen hem i morgon :) Sara ska ju firas i förskott i morgon med släkten så jag får vara med och fira henne också, var ju inte hemma sist någon fyllde år, vilket var pappa. Så det ska bli roligt att samla alla och träffas :)

Nej nu ska jag nog ta och hoppa in i duschen och sedan lägga mig och kika på tv.

Natti natti! // Kattis.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback