Helgen som varit

I fredags åkte jag och Thobias hem till Helgum med pappa och där blev det endel öl & vin drickning. Sen på lördag så brassade jag och Thobias bil upp till Umeå, han till Jonas och jag till Linda. Först så insåg jag och Linda att det skulle bli ganska stressigt att göra oss båda klara inklusive dusch plus att  vi skulle laga mat så vi satte igång i stort sett med engång efter att jag kommit dit. Så gick vi till förfesten som var hos Larssa ca 10-15 min bort, så blev vi där till klockan var strax efter tio och då kom någon smart på att vi skulle kolla när nästa buss in till stan gick, vilket var vilken minut som helst så jag, Linda och Thobias fick springa till bussen, när vi kom fram till den så var det massa kö så vi inte ens hade behövt stressa så mycket. Inne i stan blev de utgång på x3m där det var slagergolv och rockgolv, var rätt okej men det var så jäkla mycket folk så vart man än stod på golven så var det någon som buffade på en hela tiden. Linda och jag var nöjda kring 1 tiden och begav oss till bussen där vi konstaterade att det var en halvtimme tills bussen skulle komma och jag frös som en gris, vi satte oss i en busskur och där började våra smarta ideér flöda som vanligt. Kommer inte riiiktigt ihåg vad det handlade om men kul hade vi så magarna värkte av allt skratt :D När bussen väl kom så fick man ju sitta och vänta i evigheter innan alla som skulle på hade kommit på :P När vi klev av på Ålidhem så gick vi på Chaplins och åt lite mat och sedan gick det banne mig fort hem och då rök kläderna snabbare än någonsin! Var hur kallt som helst ute så bara på med sovkläder och ner under täcket och värma sig, aldrig varit skönare att krypa ner, t.om på en madrass. Haha. Nej det var riktigt skönt att komma hem efter en kväll ute.  Har varit riktigt jäkla kul att få umgås med min gumma Linda igen, min allra bästaste vän i hela världen! <3 Så idag när vi vaknade så gick vi iväg och käkade pizza, jag åt en calzone och Linda någon liknande. Efter det så gick hon och jag hem till henne och la oss framför tv:n och slappade efter matkoman. Vid halv tre åkte jag och Linda in till stan för att hämta upp min älskade Thobias, så åkte vi till Larssa och hämtade upp drickat som vi lagt undan hemma hos honom igår som blev över. Lämnade av Linda en liten bit hemifrån henne och då var klockan kring kvart över tre tror jag så jag och Thobias styrde vårt mot Sollefteå. Mådde lite si så där när vi åkte från Umeå men så stannade vi i Övik och åt lite där och drack lite dricka så då blev det bättre. Blev en rätt mysig färd hem, hade gruvat mig för att sitta i bilen i 3 timmar men det var faktiskt rätt skönt! :)

Nu ska jag och min babe snart sova tror jag, han ska upp vid fem i morgon och jag ska väl upp kring halv 9 ;P Så i morgon efter jobbet så ska vi personalen på Studio Fresch gå på bio och se "Män som hatar kvinnor", det ser jag fram emot riktigt mycket! Thobias har ju läst alla böckerna och riktigt längtat till att första filmen skulle komma ut, så är det jag som blev bjuden på den ist ;) Ska nog allt skryta en massa för honom i morgon kväll när jag kommer hem om hur bra den var ;)

Natti natti! // Katarina.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback