Helg

Har varit en rätt jobbig helg denna helg, iaf för mig.. Sjuk som en gnu hela helgen så jag inte ens kunde åka ner till Sundsvall i fredags och se på min efterlängtade Danko Jones. Det sög röv! Sen igår var det planer på om jag och Thobias skulle följa med mamma o pappa ner till stan och ser på garvsyra men så kände jag mig fortfarande inte tillräckligt friskt så vi blev hemma och såg på film ist med lite godis och chips.
Mitt halsont hade ju gått över nu för några dagar sedan men så nu i morse då jag vaknade så var det tillbaka, jag blir så less! Det känns precis som att förkylningen ska ta om. Gaaah!
Ska iaf ner till stan idag och äta pizza med min familj, ska bli mega gott! Om jag känner någon smak vill säga, jag tappar helt lukt och smaksinne när jag är förkyld så det är lite drygt.  Vi ska äta på pizzeria remsle, där dom har min älskade sallad på buffé bordet, den grekiska salladen, så jävla god så jag dör! Mums!
Så får jag se hur jag känner mig sedan ikväll, är min förkylning inte det minsta lilla bättre då så åker jag nog hem med mamma och pappa till Helgum igen och så blir jag hemma i morgon isf. Baaah! Drygt som fan!

Tjingeling!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback