Förnyelse

Igår var jag sjuk också, så är även fallet idag.. Lite less man blir! Var iaf och klippte mig hos Malin igår och som vanligt när vi ska greja med någons hår (hennes eller mitt) så blir det lite "extrema" grejer, vi kan inte låta bli att testa lite. Så igår var jag då testkaninen och fick en rockig frilla, precis som jag ville ha. Är mycket nöjd måste jag säga, har ju gått och funderat på hur jag ville ha mitt hår ett bra tag nu. Så har jag ju även velat spara ut mitt hår men nu när det äntligen var långt så blir man ju ist sugen på att göra nått nytt.. Så tråkigt att bara ha långt hår som man haft en stor del av sitt liv.. Nej det fick bli lite ändring på detta så jag och Malin satte oss ner och kikade i lite tidningar och sen flödade fantasin på oss båda, det blev helt enkelt en mix av bådas ideér och lite ur en tidning. Man skulle serriöst ha kunnat sätta ihop en halv hårförlängning om det hade gått av det hår som klipptes av på mitt huvud!!
Så vad tycks? Dålig bild dock.. Men lite syns de ju att halva mitt hår är borta!



Fick världens jäkla hosta igår också, så jag hostade lungorna ur mig nästan.. Thobias som aldrig vaknar för något, han vaknade inatt av att jag låg och hostade.. Så det är verkligen ingen hosta att leka med kan jag säga.. Ringde åter igen i morse och sjukskrev mig, 4:e dagen nu, känns sådär lagomt kul.. Eller inte!! Tycker att det är riktigt bra nere på Studio Fresch så det är skit drygt att vara sjuk!!

Till helgen ska Henke ha sin 25 års fest, ska blir riktigt skoj! Då kommer hela gänget från Helgum vara samlade, vad jag har hört iaf. Ska bli så kul att träffa alla igen, var ett bra tag sen sist! Måste hitta någon bra present åt honom också.. Har ingen aning om vad jag ska köpa men..

Nej nu ska jag lägga mig och kika på lite film. Take care <3


Diggar frillan / Gärs å söterik

2009-03-03 // 19:30:22

super snygg frisyg gumman =)

2009-03-04 // 13:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback