*^*

Idag vaknade jag vid halv tolv, vilket är det längsta jag har sovit på väldigt länge. Blev chockad då jag såg på klockan när jag vaknade. Klev upp och gjorde mig frukost och så kom Thobias hem precis då, så då hade jag någon att äta med iaf :)

Har alldeles nyss gjort mig i ordning, vi ska gå och handla när Thobias kommer hem förhoppningsvis. Han funderade på att träna ikväll så jag vet inte hur det blir med det ännu, men de lär ju visa sig.

Har hittat ett par jeans på Gina Tricot som jag är helt förälskad i.. Dock så är det verkligen ingen bra månad denna månad så det finns inga pengar som helst över till nått att köpa. Min underbart goa pappa satte t.om över pengar till oss för att han var så rädd att vi inte skulle klara oss. Han är bra söt han<3
Får hoppas på att jag får lite pengar då jag fyller år och att jeansen jag vill ha finns kvar då.. Iofs vore det ju bäst att prova dom i butik så jag ser hur de sitter innan man köper dom. Får bli någon sväng in till Stockholmas framöver för det. Men ja, det blir nog inte än på ett tag :P

I helgen blir det nog fest, Kricko ska förmodligen komma ner och gå ut med oss så det ska bli riiiiktigt roligt :D Lite kvalitets tid med henne, det var ett bra tag sedan hon och jag umgicks, jag räknar inte att vi träffades en timme på T-centralen i Stockholm i tisdags. Jag menar RIKTIG tid att umgås :) Har försökt ringa henne några gånger men jag hamnar bara i hennes röstbrevlåda så jag får försöka lite senare.

// Katarina.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback