..

Ligger i soffan och ser på wipe out, rätt skoj att se på :P Haha.

Idag har jag inte gjort speciellt mycket, kikat på lite film och plockat lite här hemma. Så har jag ju även gosat massor med den gossjuke hårbollen, han håller på att gosa ihjäl mig snart! :P

I morgon ska jag väl kanske dammsuga lite och förbereda middagen tills Thobias kommer hem :) Funderar på att göra tortillalasagne, nått jag aldrig gjort förut men verkar riktigt gott! Så vi får väl se hur det går med den. Håll tummarna för mig!

Ikväll är det ju Lets dance final med, finns inget annat att titta på så det får väl bli mitt tidsfördriv ikväll skulle jag tro.

Nej nu ska jag diska.

Ta hand om er! // Kattis.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback